maanantai 2. kesäkuuta 2008

Eka lastenhoitokeikka tiedossa :)

Nonniin, viikon päästä tiistaina onkin sitten jo haastattelu luvassa ja sitä ennen pääsen hoitamaan naapurin muksuja (niitä ad/hd vikaisia ;D). Huomenna illalla menen moikkaamaan Ilaria ja Nikoa (poikia joita tulen hoitamaan) ja tutustun heihin paremmin. Torstaina aamulla sitten ensimmäinen lastenhoitokeikka luvassa :) Kyllä mä uskon noiden villiviikareiden kanssa pärjääväni, äitikin on hyviä vinkkejä kertonut mulle. Sitten kun tunnen poikia paremmin, voinkin jo töistä lasten elokuvia tuoda katteltavaksi jos he haluavat :)

Myös yksi ystävistäni kysyi, että josko lähden hänen ja hänen pikkuveljensä kanssa Särkänniemeen eläinpuistoon. Siitä tulee myös tunteja totta kai! Ystäväiseni veli on tosiaan ystävääni 20 vuotta nuorempi, eli pikkuherra on iältään 3 vuotta. Täytyypi mennä sitten heidän kanssaan Särkkään :)

Mulla on täs yks päänvaiva nyt luvassa, tietty elämääni suunnattomasti helpottava, saan silmälasit. Haluaisin ne lasit ennen EF:in haastattelua, jotta näyttäisin siellä fiksulle ;) Mutta entiten tahtoisin ne ennen perjantai 13 päivää. Silloin meen ottaan Helsinkiin tatuoinnit, pääskyt rintaan. Enempää leimoja en viitsi todellakaan ottaa ennen Au pair -vuottani. En halua tulla dumatuks vaan leimojeni vuoksi. Siellä jenkkilässä sitten vois kattoo reissun päätteeks joltain kunnon tatskaajalta pienen muiston reissusta ja perheestä :)

Jenkeistä tulikin vielä mieleeni. Mä haluaisin tosiaan sitten lähteä Kaliforniaan, nyt mulla ois oikeesti ihan "hyvä" syy myöskin lähteä sinne. MySpacen kautta tunnen yhden naapurikuntalaisen Nestorin joka asuu Pomonassa, Kaliforniassa. Hän sitten ehdotti, et jos pääsen reissuun lähtemään ja eksyn vähän etelämmäksi Kaliforniaa, niin voitaisiin törmäillä!! Kyllä se mulle kävis tosi hyvin, eipähän tarttis koko aika puhuu englantia :D Mutta semmosta tosiaan. Enkäpistä yhtään pahakseni, että Nestori on just tosta Kangasalalta (niin siis itsehän olen Tampereelta, ellen ole jo maininnut...)!!!!

Vaan eipä tässä kait muuta :) Hakulappusia en oo viel täytellyt, mutta pian alan täyttämään haastattelua varten sitä yhtä lappusta :DD

Isa kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja: