keskiviikko 21. toukokuuta 2008

Hakupaperit ovat saapuneet

Äite soitteli mulle yks päivä kouluun, olohuoneen sohvalla odotti kuulemma paksu kirjekuori minua. Tiesin, että EF oli lähettänyt mulle hakupaperit, koska olen ilmoittautunut EF:n Cultural Care Au Pair -ohjelmaan. Kotiin päästyäni selailin hakupaperit läpi ja mietin joihinkin kohtiin jo vastauksia. Lappusia en vielä varsinaisesti aio täyttää, tulostan nimittäin netistä samaisia lappusia harjoittelua varten. Sen sijaan olen päättänyt alkaa tekemään Valokuva-albumia jo vähitellen isäntäperheitä varten.

Mulla on myös haastattelu luvassa 10.6.2008. Se haastattelu ei kuulemma oo mikään ihan hirvee paikka, vaan se on semmoinen rento ja englanninkielinen osuus on kuulemma todella helppo, jos englantia osaa. Siinä haastattelussa ei vielä mitään päätetä, mutta haastattelija ottaa musta selvää ja mun aikomuksistani. Kyllä mä sinne lammikon taakse oon ihan lapsia menossa hoitamaan, enkä kikkailemaan ja ottamaan tarkoituksella aurinkoa.

Nyt mun pitää kuitenkin eka keskittyä hankkimaan kokemusta lastenhoidosta. Mun pitää saada 200 tuntia täyteen, jotta pääsen askeleen eteenpäin. Ajattelin sen 200 tuntia hommata hoitamalla naapurin kahta ad/hd vikasta muksua (joista se nuorin on jotenki niin sulonen XDDDD) ja hoidan varmaan melkein vuoden ikäistä Ykiä, joka on kummitätini tyttären napero. Näistä luulisi jo tippuvan hiukan kokemusta. Etenkin, kun nuo naapurin pennut ovat sen verta hurjia (heidät on sijoitettu naapuriimme ja heidän menneisyys on aika ilkeä, siks ne on niin hurjia :/ ).

Tosiaan, mun suunnitelmieni mukaan haluan lähteä reissuun vasta 2009 kesällä, sillä mä valmistun vasta 2009 keväällä. Asiat nyt on vaan helpompi pistää rullaamaan tarpeeksia ajoissa, sillä mun täytyy hankkia kokemusta ja sopivan perheen etsiminen vie aikaa, sillä olen tatuoitu ja lävistetty. Paperit laitan varmaan vasta ens talvena toimistolle meneen, mutta sillä nyt ei ole niin paljoa väliä... Täytyy vaan saada niistä mahdollisimman täydelliset :)

Tää blogimerkintä loppuu nyt kuitenkin tähän :) Moikkaa!!!

Ei kommentteja: